torsdag den 19. november 2009

d. 19.11.2009

Allerførst... HEJ ALLESAMMEN!

Nå, men det er altså min allerførste blog. Nu må vi jo se om det er noget der er sjovt (noget jeg gider blive ved mig). Men jeg vil da lige starte med at fortælle om min dag.. IGÅR!
Igår var jeg i Odense med min skole (jeg går på handelsskolen), vi skulle i IKEA og Rosengårdcentret. Rrrrimelig kedeligt.dk - så jeg og tre andre fra min skole smuttede i biografen.. vi så strom! Jeg mener det.. den er kedelig! Eller hvis man er til;
hunde
dårlige børne-skuespiller
dårligt vejr
gentagelser
osv. osv. osv..
SÅ TA' ENDELIG IND OG SE DEN! Men hvis du ikke er til det, så bliv hjemme eller vælg en anden film.
Men ihvertfald skal jeg ind og se NEW MOON imorgen (fredag d. 20.11.2009), og jeg glæder mig som et lille barn! ÅH UUH OOH osv. det bliver godt!!!!! Så på søndag kommer jeg igen og skriver om min weekend - især NEW MOON! Glæd dig.
Ses derude og hils omkring dig til næste gang. ;)
Uh uh! Der er lige en ting mere.. MIN FAR HAR FØDSELSDAG IDAG! Stort tillykke til ham! (han bliver 43 - mener jeg).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar