onsdag den 25. november 2009

Projekt, projekt og atter projekt


Vi har lavet en makeover igår (tirsdag d. 24.11) på Tanya ^

Det er et af billederne, og jeg synes virkelig det er godt! Det kommer også på forsiden af vores blad - som vi stadig mangler et navn til.. Så nogen der har et godt navn til et blad der er til piger mellem 15 - 22? Så skriv endelig! Skal bruge et navn inden mandag.
Vi overvejede selv 'Girls, Girls, Girls' men det holder ikke rigtigt. Men men, skriv endelig hvis i har noget godt!
Og hey.. Jeg skal på min første date imorgen! Jeg glæder mig så meget, men er også vildt nervøs! Og jeg håber vi har noget at snakke om - vi skal nemlig på café. Nu må vi se, jer opdatere jeg om det imorgen.

Her kommer lige lidt flere billeder fra vores makeover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar