onsdag den 2. december 2009

2. december

Puha - jeg har 8 min til at skrive blog, inden det er den 3. december!
Nå men jeg starter hurtigt... Idag har jeg pjækket fra skole - super lækkert man! Istedet for var jeg nemlig sammen med en dreng fra min klasse og omg? Han er mega pret og vi snakker ikke det vilde sammen i skolen - men alligevel ville han 'hygge' - you know. shit shit

Arbejde efter - fik en undskyldning for en masse rod fra sidst dag!!!!!!

5 MIN TILBAGE AT SKRIVE I!

Julebingo efter arbejde, med dem fra mit arbejde - kaaanon sjovt!
Men jeg får det selvfølgelig dårligt fordi jeg har glemt at spise og drikke hele dagen :(

- men gud hvor var det sjovt. Jeg kom til at sige 'POT' liiiidt for hørt - så folk troede jeg havde pot, rimelig pinligt.

Så skal jeg lige skrive lidt om Daniel - for det vil han gerne have og fordi jeg sådan et dejligt menneske... gør jeg det selvfølgelig.

Daniel er en dreng fra mit arbejde og han er
rrrrrrrigtig sød! Han er sådan en af de drenge
der er søde mod alle piger, og som altid
kalder en ting som man bliver glad for.
Kæmpe elsk på Danielbabe! <3333333333333
2 MIN TILBAGE!!
Til sidst skal der så lige siges at jeg faktisk vandt noget derude! ;) En masse KØD!! Top lækker gave da.. Ville hellere have haft aaalt det slik Danielen vandt - det var lækkert!
1 MINUT!!!!!!!!!!!!! SES og nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar