mandag den 7. december 2009

7. december og jeg er en klovn!

OMG! Jeg har ikke fået skrevet blog siden den 3. og jeg er simpelthen så skuffet over mig selv - nu hvor jeg ligesom blev enig med mig selv om at jeg skulle skrive hver dag!!!

Nå, men fordi jeg er så dum vil jeg da bare starte fra en ende..
FREDAG: d. 4 dec. - skulle jeg ha' været i byen med mine dejlige
veninder, men hvem får det dårligt?? Selvfølgelig mig! Så jeg måtte
aflyse det hele - rigtig nedern. Men fordel at jeg for en gangs skyld
kom tidligt i seng så jeg var tip top frisk på arbejdet lørdag! - sov
ved Sandra (min bedste veninde - remember that)

LØRDAG: arb. fra 06.30 - 16.30, hurtigt hjem - andet tøj og så til
Aug. og servere til julefrokost. DER VAR 299 MENNESKER!! Omg.
Siger du måske ik' også liiiige at det var en lille bitte smule FLOVT
at gå hen til alle de mennesker og sige ''mangler du noget at drikke?''.
Men sikke en god aften. Vi gik lov til at være med bagefter, og så
fik vi fri bar! Kanon dejligt man! ;) Og så nice, vi lærte alle mulige nye
dejlige mennesker at kende - og de synes bare mig & Sandra var SÅ
søde, at vi er blevet inviteret til fest ved dem/ham den ene på lørdag.
Top top, og mødte bare den sjoveste dreng! - Rasmus eller Henrik! åh,
cuteness i: ---- ^ (jeg ved ikke om han hedder det ene eller det andet)

SØNDAG: Sove max ud, og så bare ellers hjem og slappe rigtig meget
a. Lavede faktisk slet ikke noget hele søndag - musik og min seng.

Idag - MANDAG: skole....... :'( Jeg hader at gå i skole. LA' MIG NU
BLIVE FÆRDIG DERUDE! Men vi skulle bare lave få opgaver og
så smuttede jeg, dita, jonas og witte i Silvan, Bilka, McD og en eller
anden tøj butik. - kanon hyggeligt. Shoppede med Jonas efter skole
- som jeg også skal imorgen! :) Gik med Sandra hjem fra skole. 3
FUCKING TIMER og jeg er helt færdig... nu skal jeg bare lige se
station 2 færdig, havde et laaaaangt bad og så i seng. Og fuuucckk!
De snakker om en lille pige på 10, som for første gang skulle cykle
hjem selv fra et eller andet - og så bliver hun slået ihjel! Arg, hvad
sker der for det? Stakkels lille pige + forældre.

Godnat derude - jeg tror bare jeg dropper ^ det, og går i seng nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar