tirsdag den 8. december 2009

8. december

Sikke en dag!

Startede dagen med ikke at kunne komme op! IGEN..
Så kom to timer forsent. Skulle lave alt muligt lort i skolen
som jeg bare IKKE gad! Så endte med at jeg skrev af fra de
andre.. Var kun i skolen i 1 en halv time - fucking nedern at
komme for så kort tid! Efter ned i byen og vente på søs. Oh
det var som om der gik 100 år før hun blev færdig ved frisør.
Hjem og afsted til Sønderborg med det samme igen! Bare med
moar og anden søs. Blev klippet. Og forresten - jeg farvede jo
hår igår, og det blev helt sort man! Det er pænt nedern!!!!!!!!
Plus mit pandehår er også blevet vildt kort nu. :( Træls. Men
trøster mig selv med nyt tøj imorgen.

Arbejde idag - så sjovt! Elsker at arbejde med Cecilie og Martin
- og mega god ny arbejdsplan.

Det er verdens bedste julesang! Og tjek lige nr. 2 der synger - han er for sød!!! Og nr. 3? Han er fuuuuuucking fræk! ;)

Nat derude. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar